MATKAPLARDA YENİ NESİL: CORODRİLL® 861

Sandvik Coromant derin delik açma uygulamalarına yönelik yepyeni bir yekpare karbür matkap serisi olan CoroDrill 861’i tanıtıyor. Gelişmiş Talaş Yönetimi (ACM) kanal geometrisine sahip yeni matkaplar, küçük ve rahatlıkla başa çıkılabilir talaşlar üretmektedir. Baskı kuvvetlerini azaltmak için özel olarak tasarlanmış nokta geometrisi ve patentli çift ofsetli marj geometrisi sayesinde , en avantajlı ve verimli şekilde derin delik açma için gerekli olan yüksek stabiliteyi sağlamaktadır.

Derin delik açma söz konusu olduğunda etkili talaş tahliyesi son derece önemlidir. Talaşların birikmesinden kaynaklanan ısı ve sürtünme oluşumu bazı durumlarda matkabın kırılmasına neden olur ve duruş süresine yol açarak verimliliği ve takım ömrünü olumsuz etkileyebilir. Sandvik Coromant, CoroDrill 861 ile kesme kenarını erken talaş ve tabaka oluşumundan koruyan, bu şekilde delik başına maliyeti en aza indirmeye yardımcı olan tutarlı kenar hazırlama olanağı sunmaktadır.

Bir müşteri performans denemesinde, alaşım çelikte yatay delik açma işlemlerinde 10,3 mm çaplı CoroDrill 861 kullanılmasıyla olağanüstü sonuçlar alınmışır. Takım 140 mm’lik (15xD) bir derinliğe kadar delik açarak benzer rakip bir matkaptan yüzde 60 daha yüksek verimliliğe ulaşmıştır (30 dakikalık işleme süresinde). CoroDrill 861, 561’den 917 mm/dk.’ya yükseltilen işleme ilerleme hızı sayesinde 16,8 m’yi tamamlayan rakip matkaba kıyasla 27,5 m’lik etkileyici bir delik açma derinliği sergilemiştir.

CoroDrill 861, yenilikçi geometrisi sayesinde 12-30 kat matkap çapına kadar olan derinliklerde gagalama olmaksızın doğru, derin delikler üretmektedir. İşleme uygun yüksek hassasiyetli ayna kullanıldığında çelik, paslanmaz çelik, dökme demir ve demir dışı metal uygulama alanlarında ulaşılabilen delik toleransı H8-H9’dur. Dahili soğutmalı delikler, hassaslığa ve talaş tahliyesine daha fazla yardımcı olmak için, derin delik açmalarda dahi kesme sıvısını doğrudan matkabın ucuna göndermektedir. CoroDrill 861 geleneksel delik açmada olduğu gibi çapraz delikler ve açılı yüzeylerde delikler üretme özelliğine sahiptir, bu da onu krank mili, motor bloğu ve silindir kafası gibi parçalar üreten otomobil motoru imalathaneleri için son derece çekici kılmaktadır.

This entry was posted in HABERLER. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s